خرید کتانی اسپرت Air950 مشکی
نوشته شده توسط : فروش شلوار پارچه ای

کتانی اسپرت Air950 مشکی 

کتانی اسپرت نایک Air950 مشکی یک کتانی جذاب و منحصر بفرد میباشد که شما شیک پوشان به محض دیدن آن متوجه جذابیت تمام نشدنی این کتانی میشوید .

شما شیک پوشان میتوانید این کتانی اسپرت را با یک شلوار لی سرمه ای ست کنید و یک ست منحصر بفرد و استثنایی برای خودتان داشته باشید تا همه اطرافیانتان را محو زیبایی تیپ خودتان کنید .

کتانی اسپرت Air950 مشکی

جنس رویه این کتانی اسپرت از اسپیس میباشد تا شما شیک پوشان موقع پوشیدن و راه رفتن با این کتانی به هیچ عنوان در پاهایتان احساس ناراحتی نداشته باشید .

جنس زیره این کتانی از EVA کپسولی میباشد تا شما مشتریان با ارزش موقع راه رفتن با این کتانی هیچگونه فشاری از طرف زمین به پاهایتان وارد نشود .

مزیت بی نظیری که این کتانی اسپرت دارد راحتی بیش از حد کتانی میباشد که آن بخاطر رویه و زیره مرغوبی است که در این کتانی اسپرت به کار رفته است تا شما بتوانید  با خیال راحت از پیاده روی خودتان با این کتانی اسپرت لذت ببرید .

کتانی اسپرت Air950 مشکی

فروشگاه آنلاین دیجی جامه این کتانی درجه یک را با قیمت استثنایی فقط و فقط 596 هزار تومن در سایز های 41 تا 44 به تو دوست شیک پوشم تقدیم میکند تا بتونی حس راه رفتن با این کتانی جذاب را تجربه کنی .

شما میتونید برای سفارش این کتانی اسپرت از طریق لینک زیر وارد صفحه محصول شوید و این کتانی اسپرت را برای خود سفارش دهید.

کتانی نایک Air950 مشکی 

کتانی اسپرت Air950 مشکی

جهت بازدید از تمامی کتانی مردانه های وب سایت دیجی جامه میتوانید لینک زیر را کلیک کرده و وارد دنیایی از کتانی های اسپرت مردانه شوید .

کتانی اسپرت مردانه

شما شیک پوشان میتوانید جهت بازدید از تمامی لباس مردانه های فروشگاه آنلاین دیجی جامه از طریق منو این سایت گزینه محصولات مردانه را کلیک و لباس مد نظرتان را خریداری کنید .

کتانی اسپرت Air950 مشکی

جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره تلفن 09193041677 تماس حاصل فرمایید تا با مشاوران خبره دیجی جامه در ارتباط باشید و از تجربیات آنها نهایت استفاده را ببرید . شنوای صدای گرمتان هستیم .





:: برچسب‌ها: کتانی مردانه , کتانی اسپرت , کتانی مشکی , خرید کتانی , خرید کتانی اسپرت , کتانی Air950 مشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: